dimarts, 2 de desembre del 2008

Segueixen buscant-los

Fa ja quatre mesos vaig perdre els meus dos gossets mentre eren a la casa de pagès d'un amic i nosaltres de vacances. Des de la nostra tornada estem esmerçant tots els esforços per aconseguir trobar-los ja que creiem que o bé van anar a parar a algun lloc perduts o bé algú els va prendre pensant-se que eren abandonats quan en realitat jugaven pels entorns de la casa situada al cor de Llaers (Ripollès) on un amic en tenia cura.

No perdem l'esperaná de recuperar-los i en continuem fent difusió per si podeu penjar el missatge a les vostres pàgines web, enivant-ho als amics o als mitjans que puguem o estimeu oportuns.

En faig una breu descripció:

Inca: Border Collie d'un any i mig, blanc i negre. Mascle.
Lorca: mestís d'un any i escaig, marró fosc de sobre i marró clar de sota. Mascle

Per qualsevol pista agrairia amb escreix que m'ho féssiu saber.

Una abraçada d'esperança
Montse (6915246539)
Òscar (695522204)

1 comentari:

Sandra ha dit...

Òstres quina llàstima, quan els van perdre vaig publicar el seu cas al bloc. Pel que veig encara no els han trobat... em trenca el cor veure que encara no estan a casa.

Tan sols de pensar que puc perdre al meu Àlex m'agafa una angoixa horrible.

Molts ànims!